Konsultacje SEO cennik i oferta
- Pragniesz zrozumieć i wykorzystać potencjał SEO do rozwoju biznesu?
- Szukasz metod na pozyskanie nowych klientów i budowę silnej marki?
- Twoja strona jest niewidoczna w wyszukiwarce Google? Konsultacje SEO pomogą zrozumieć dynamiczne zmiany w algorytmach Google i dostosować się do aktualnych zasad.
- Obecnie prowadzone prace nie przynoszą rezultatów? Konsultacje SEO pomogą przeanalizować i zrozumieć jak poprawić pozycję strony internetowej, dzięki czemu zwiększysz jej widoczność.
- Konkurencja zostawiła Cię daleko w tyle w wynikach wyszukiwania? Konsultacje SEO dostosowane do Twoich potrzeb pomogą Ci nadrobić zaległości oraz zaproponują rozwiązania i przykłady dostosowane do Twojej sytuacji.
- Zastanawiasz się, jaki jest koszt konsultacji SEO?
Jeśli odpowiedziałeś "tak" na którekolwiek z powyższych pytań
Konsultacja SEO jest dla Ciebie
Konsultacja SEO to indywidualne spotkanie lub seria spotkań, podczas którego w ramach konsultacji SEO omówimy oraz przeanalizujemy Twoją obecną sytuację. Będziemy pracować nad znalezieniem optymalnych rozwiązań.
Wspólnie zidentyfikujemy obszary wymagające poprawy, opracujemy spersonalizowany plan działania wraz z praktycznymi wskazówkami. To pierwszy krok, który umożliwi Ci osiągnąć lepsze wyniki w wyszukiwarkach.
Pozycjonowanie stron internetowych przynosi korzyści nie tylko dla osób bezpośrednio zaangażowanych w SEO, ale także dla kadry zarządzającej i menedżerów poprzez dostarczenie wartościowych danych, które ułatwiają podejmowanie decyzji.
Ile kosztują konsultacje SEO - cennik konsultacji SEO
Ważne! Poniższa oferta, ma charakter orientacyjny i prezentuje budżety właściwe dla najbardziej typowych przypadków. Finalną propozycję przedstawiam po analizie projektu i uwzględnieniu aktualnych wymagań, potrzeb więc propozycja może różnić się od poniższych wyliczeń.
Nie czekaj! Zamów bezpłatną konsultację już teraz!
Pakiet
- 4 godziny konsultacji
- Indywidualna analiza potrzeb
- Ocena obecnej strategii
- Przegląd obecnych działań
- Troubleshooting
- QA - Ask me anything
- White Label
Konsultacja
- 1 godzina konsultacji
- Indywidualna analiza potrzeb
- Ocena obecnej strategii
- Przegląd obecnych działań
- Troubleshooting
- QA - Ask me anything
- White Label
Enterprise
- Liczba godzin do ustalenia
- Indywidualna analiza potrzeb
- Ocena obecnej strategii
- Przegląd obecnych działań
- Troubleshooting
- QA - Ask me anything
- White Label
Zaufali mi
Konsultacje SEO
Dlaczego warto skorzystać?
Indywidualne podejście
W ramach konsultingu SEO dostosowujemy formę konsultacji do Twoich unikalnych potrzeb i celów biznesowych. Konsultacje mogą obejmować różne aspekty ważne w pozycjonowaniu stron internetowych, w tym link building, content marketing oraz poprawę autorytetu strony.
Praktyczne wskazówki
Otrzymasz konkretne rekomendacje pod kątem SEO wraz z wyjaśnieniem, dlaczego konkretne rozwiązanie jest najrozsądniejsze.
Wsparcie eksperta
Będziesz miał okazję zadać pytania i uzyskać odpowiedzi od doświadczonego specjalisty z wieloletnim doświadczeniem, oferującego konsulting SEO. Konsultacje SEO mogą być przeprowadzane online, z możliwością nagrywania sesji i prezentacji różnych rozwiązań.
Transparentność
Przedstawię Ci jasny obraz sytuacji Twojej strony w wynikach wyszukiwania oraz potencjału, jaki drzemie w SEO.
Minimalizacja ryzyka
Konsultacja pomoże Ci uniknąć kosztownych błędów, które mogłyby zaszkodzić Twojej stronie w wynikach wyszukiwania, lub postawić Twoją firmę w niekorzystnej sytuacji
O konsultacji SEO
Dlaczego warto skorzystać z konsultacji SEO? To inwestycja w rozwój ruchu organicznego, która może przynieść wymierne korzyści Twojej firmie. Niezależnie od tego, czy dopiero zaczynasz swoją przygodę z SEO, czy chcesz zweryfikować i ulepszyć obecnie prowadzone działania. Sprawdzi się też jeśli chcesz rozwiązać konkretne problemy.
Konsultacje SEO mogą pomóc w modyfikacji strategii pozycjonowania stron, w tym doboru słów kluczowych, aby osiągnąć lepsze wyniki. Zwiększenie widoczności strony w organicznych wynikach wyszukiwania to złożony proces. Pozycjonowanie strony www, optymalizacja strony, czy inne działania SEO na stronie www powinny być rekomendowane z uwzględnieniem Twojej indywidualnej sytuacji, z uwzględnieniem stanu twojej strony www oraz celów biznesowych, jakie posiadasz.
Niewłaściwie dobrane słowa kluczowe generują koszty, które potrafią przynieść więcej szkody niż pożytku. To popularny problem bez względu na to czy masz prostą stronę internetową, czy myślisz o pozycjonowaniu sklepu internetowego. Skuteczne pozycjonowanie stron internetowych zazwyczaj jest ustalane indywidualnie i wymaga współpracy na linii SEO – Biznes.
Zakres konsultacji: od podstaw po zaawansowane obszary zakresu technicznego SEO
Jak wyglądają konsultacje SEO: w ramach konsultacji SEO możesz pytać o dowolne zagadnienia z zakresu SEO obejmujące:
- Audyt techniczny strony internetowej (obszary na Twojej stronie, które wymagają poprawy)
- Analizę słów kluczowych (na jakie słowa kluczowe wyświetla się strona w Google)
- Optymalizację treści
- Link building (czy posiadamy wartościowe linki)
- Strategia
- Ocena obecnej jakości działań (pozycje strony, działania on site, linkowanie wewnętrzne, jakość link buildingu)
- Pytania dotyczące Google Search Console
- I wiele innych
Nie sposób stworzyć pełnej listy tematów mających wpływ na działania SEO.
FAQ
Najcześciej zadawane pytania
Oczywiście! Konsultacja jest przeznaczona zarówno dla osób początkujących, jak i tych, którzy mają już pewne doświadczenie. Konsultacje SEO w celu zwiększeniu widoczności strony www są pierwszym krokiem, który możesz podjąć przed decyzją o inwestycji w SEO. Konsultacje SEO umożliwiają lepsze zrozumienie tematyki SEO i podjęcie świadomej decyzji.
Konsultacja może być jednorazowa, ale jeśli potrzebujesz dalszego wsparcia, możemy omówić długoterminową współpracę. Konsulting SEO często sprawia, że odkrywamy własną stronę internetową na nowo.
Przed konsultacją warto zastanowić się nad swoimi celami biznesowymi, oczekiwaniami wobec SEO oraz ewentualnymi pytaniami, które chciałbyś zadać. Pomocny będzie adres twojej strony internetowej, oraz adresy stron twojej konkurencji. Przesłanie pytań i adresów przed konsultacją pozwala i daje mi czas do lepszego przygotowania się do konsultacji.