Audyt SEO Oferta
Strona Twojej firmy jest słabo widoczna w Google i nie generuje przychodów? Czas na zmianę!
Wykonam kompleksowy audyt Twojej strony, który wskaże istotne błędy i obszary wymagające poprawy. Ustalę przyczyny problemów, badając warstwę techniczną, treści, autorytet domeny i Twoją konkurencję.
Formularz kontaktowy
Zaufali mi
Audyt SEO Cennik - Ile kosztuje audyt SEO?
Ważne! Poniższa oferta, ma charakter orientacyjny i prezentuje budżety właściwe dla najbardziej typowych przypadków. Finalną propozycję przedstawiam po analizie projektu i uwzględnieniu aktualnych wymagań, potrzeb więc propozycja może różnić się od poniższych wyliczeń.
Nie czekaj! Zamów bezpłatną konsultację już teraz!
Konsultacja SEO
- Dla firm, które potrzebują szybkiej pomocy w analizie konkretnego problemu.
Audyt Standard
- Dla firm usługowych, małych sklepów internetowych i stron z problemami w zdobyciu ruchu, które chcą rozpocząć przygodę z SEO i poznać podstawowe problemy swojej strony.
Audyt Intensive
- Dla firm usługowych z rozbudowaną ofertą, dużych sklepów internetowych i stron z ruchem, które chcą poprawić widoczność w wyszukiwarkach i zwiększyć ruch organiczny.
Audyt SEO i analiza konkurencji
Dlaczego warto skorzystać?
Przeprowadzony audyt SEO dostarcza szczegółowej wiedzy oraz dokładnie diagnozuje stan Twojej strony pod kątem SEO, oraz pokazuje, jak wypadasz na tle konkurencji. Audyt SEO strony internetowej pomaga ustalić rekomendowane koszty pozycjonowania, które z wysokim prawdopodobieństwem poprawią widoczności strony internetowej w organicznych wynikach wyszukiwania.
Przeprowadzenie audytu pozwala nie tylko identyfikować problemy, ale również dostarcza praktyczne wskazówki, jak je rozwiązać i poprawić widoczność Twojej strony.
Dzięki analizie konkurencji dowiadujesz się, jakie działania przynoszą efekty w Twojej branży i jak możesz je wykorzystać do stworzenia strategii SEO oraz optymalnej strategii pozycjonowania opartej na wynikach audytu.
Unikasz nietrafionych inwestycji w działania SEO, które nie przyniosą rezultatów, a zamiast tego skupiasz się na tym, co naprawdę działa.
Poznając mocne i słabe strony swoich rywali oraz świadomie stosując przemyślaną i sprytną strategię, pozycjonowanie stron, umożliwi Ci wyprzedzić konkurencję na najistotniejsze zapytania z punktu widzenia Twojego biznesu.
Audyt SEO
Audyt SEO i analiza konkurencji to nie tylko jednorazowe badanie, ale przede wszystkim inwestycja w przyszłość Twojego biznesu. Dzięki uzyskanej wiedzy będziesz mógł podejmować świadome decyzje dotyczące strategii SEO, optymalizacji strony oraz działań marketingowych. To pozwoli Ci zwiększyć widoczność w wynikach wyszukiwania Google, przyciągnąć więcej wartościowego ruchu na stronę oraz zwiększyć konwersje.

Zakres audytu i analizy konkurencji
Audyt SEO i analiza konkurencji to kompleksowe badanie Twojej strony internetowej oraz działań konkurencji, które ma na celu zidentyfikowanie obszarów wymagających poprawy oraz wskazanie możliwości rozwoju. To jak szczegółowy przegląd techniczny, analiza strony internetowej, analiza treści oraz ocena profilu linków zwrotnych, a także wnikliwe spojrzenie na strategie SEO Twoich rywali.
Audyt SEO i analiza konkurencji obejmuje szeroki zakres działań, które pozwolą Ci dogłębnie zrozumieć zarówno stan Twojej strony internetowej, jak i krajobraz konkurencyjny.
W ramach audytu, w zależności od wielkości serwisu, dokonamy szczegółowej analizy technicznej strony (optymalizacja kodu, szybkość ładowania, struktura URL), ocenimy jakość i wartość treści (unikalność, słowa kluczowe, jakość), a także zbadamy profil linków zwrotnych (ilość, jakość, źródła). Dużą uwagę zwracamy na informacje zawarte w Google Search Console.

Analiza konkurencji pozwoli nam zidentyfikować konkurencyjne strategie SEO, mocne i słabe strony, a także słowa kluczowe, na które się pozycjonują. Zestawię najważniejsze parametry Twojej strony z parametrami stron konkurencyjnych.
Dzięki temu będziesz mógł opracować skuteczną strategię, która pozwoli Ci osiągnąć przewagę nad rywalami i zwiększyć swoją widoczność w wynikach wyszukiwania. Audyt SEO strony internetowej wraz z analizą konkurencji to podstawowe usługi, które pomagają w określeniu zakresu pozycjonowania strony www i wysiłku, jaki jest niezbędny do podjęcia, żeby osiągnąć sukces.
FAQ
Najcześciej zadawane pytania
Czas trwania zależy od wielkości i złożoności Twojej strony oraz liczby analizowanych konkurentów. Zazwyczaj proces zajmuje od 2 do 4 tygodni od zamówienia usługi.
Audyt SEO skupia się na Twojej stronie, analizując jej strukturę, treść i profil linków, podczas gdy analiza konkurencji bada działania SEO Twoich rywali, abyś mógł zestawić je ze swoją stroną i wyciągnąć wnioski dla swojej strategii.
Czas trwania audytu SEO zależy od wielkości i złożoności Twojej strony oraz liczby analizowanych konkurentów. Zazwyczaj proces zajmuje od 2 do 4 tygodni.
Nie ma takiego obowiązku. Audyt strony dostarcza Ci wiedzy o stanie witryny z perspektywy budowania widoczności w wyszukiwarce Google, którą możesz wykorzystać samodzielnie lub możesz też zlecić dalsze działania SEO.
Nie, audyt SEO jest wartościowy dla firm każdej wielkości, które chcą poprawić swoją widoczność online.